< Till bloggens startsida

Min dag

Om jag skulle få välja en dag där allt jag önskar skulle hända. Jag skulle:
1 börja dagen med en önskan jag tyvär inte kan berätta för någon av privata själ (jag venne hur det stavas). Men jag tror att det finns några få personer som kanske kanske skulle kunna gissa rätt. Helst skulle jag ha det så i all evighet.
2 Sen skulle mitt hår växa sig jätte fint och långt och lockigt.
3 jag skulle vara jätte duktig på att sminka mig så jag skulle göra mig själv jätte söt.
4 jag skulle åka in till stan och på vägen dit få massa komentarer om hur söt jag är lol
5 väl inne i stan skulle jag möta Max Green, helt oväntat
6 jag skulle inte få panik
7 han bjuder mig på fika och vi pratar jätte länge om allt möjligt, självklart så är jag as bra på engelska!
8 han lägger till mig på facebook så vi kan chatta :D
9 jag får massa gratis kläder av alla affärer jag går in på
10 jag åker hem byter om
11 möter upp mina underbara vänner i stan för att gå på skumparty lol (fett coolt o göra det ju haha)
12 jag träffar jätte många trevliga människor
13 jag köper en triss lott på väg hem och vinner miljoner!
14 jag köper två till och vinner ännu flera miljoner
15 jag vaknar morgonen därpå.
16 ALLT HAR VARIT EN DRÖM!
















17 jag går upp och gör mig i ordning och märker att det inte alls var en dröm
18 åker och köper en systemkamera
19 loggar in på fejjan och chattar med Max Green ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0