< Till bloggens startsida

Idol

Jag springer in på reklamerna för att göra lite inlägg haha serpå Idol med Alex :) En i hennes klass ska vara med och gå vidare! :D Hon heter Magdalena. I allafall så tycker jag det är roligast med utagningarna när det finns vissa som är jätte dåliga haha x)

Idag har jag i allafall pluggat till SO provet, borde ha pluggat till spanska proven -.- men jag klarar mig ;) Jag och Alice hat bestämt att vi ska göra minst tre inlägg var dagligen så att ni ska få en mer aktiv blogg! :D Vi började i dag och hon har gjort tre nu tror jag. Det här är mitt andra! ;) Så jag får göra misnt ett till idag/kväll :P

Ni får nu en awesome låt! Men Escape The Fate!!! The Guillotine :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0