< Till bloggens startsida

God natt

God natt alla männsikor där ute :) I morgon måste jag upp tidigt för att hitta kläder jag ska ha på mig. Det är ju skolfoto. Men jag fattar inte om det var spexfoto i morgon också? Jag tar med mig nåt ändå bara i fall :) Men vi har temat 20 år senare!?!?!? :O As B! Jag menar det är ju inget tema alls! Man kan säga att man tänker bli t ex fjortis om 20 år och klä ut sig till de. Det är likspom bättre att ha ett roligt tema :( Men jag tänkte bli typ knarkare eller luffare så det ska nog bli lätt att hitta nåt :)


Kommentarer
Pame

Hej.



fien eras blogg ar:) besok min ocksa med och skriv en sot kommentar!;)



//Pame

2011-09-15 @ 22:00:58
URL: http://pame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0