< Till bloggens startsida

Äntligen!

Äntligen ska jag tillbaka till skolan i morgon! Det kanske låter konstigt att jag vill tillbaka dit men jag klarar seriöst inte en dag till hemma x) Jag måste ut haha Det finns inget kvar att göra. Jag måste göra något coolt i helgen också bara något helt awesome!!! hehe Men jag har äntligen färgat min utväxt i dag också. Vilket är väldigt bra för jag vill inte gå runt med utväxt för jag tycker inte det är så fint! :) Inget illa menat men seriöst. De som har svart hår och går runt med blond utväxt som räcker ner till öronen?!?!? Vad tänker dem med? Aja man får se ut som man vill annars skulle världen vara jävligt tråkig! :)
Jag ger er bilder i morn! Då får ni veckans min också för jag tror inte alice har tagit nån sån bild än -.- :D
MEDELANDE TILL ALICE!!!: DET KOMMER ATT KOMMA HÄMND BARA SÅ ATT DU VET :@ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0