< Till bloggens startsida

omprov..... eller?

Jag har precis varit på omrpovs tid. Jag hade godkänt på provet innan men jag hade ännu inte hunnit göra b delen så jag valde att göra omprov för då kunde jag få en chans att få lite högre betyg istället :) jag in nån bild från idag senare när jag kommer hem då :) först ska jag på gitarr lektion med jenny :D jag längtar det är as roligt ju haha :) och så måste jag hitta prao också! Viktigt viktigt -.- Satt i typ tre timmar (for real) och plugga so igår mahaha va duktig man kan vara ;) kan inte lägga upp en bild för det är ju ett mobil inlägg jag gör :P

Kommentarer
Klara

kolla blogg!

2011-10-11 @ 19:20:23
URL: http://klaraaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0