< Till bloggens startsida

ALOEEH!

Idag så kom det massor av gamla elever till vår skola och pratade om sina gymnasium!
Det var nice, har inte riktigt tänkt på vart jag vill gå sen men nu fick jag upp några bra förslag! Bland annat en engelsk skola på södermalm där det bl.a var som elevhem (Som Hogwarts HAHA, ni vet gryffindor, slytherin etc.) Plus massa annat nice. Men jag vill iaf gå något som är inriktat på nåt estitiskt. Jag skulle aldrig passa i att gå typ Natur. Neveeeer! Även om man får massa jobb genom det. Men fan va svårt det är att välja!

Imorrn drar jag och Emma på Breaking Dawn premiären efter skolan. Vi får springa för att hinna, men det är det värt. Vi hade egentligen velat på de där twilight eventet då alla filmer går inklusive den sista. Fast det höll på för sent, tills kl 2 på natten! Uffffffff.


Jag just nu ;PPPppppPPPpp


fuleee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0