< Till bloggens startsida

Vad ska man göra?

Idag ska brodera färdigt en sak som jag håller på med på syslöjden. Har inte lust med det men om jag vill behålla mitt betyg måste jag bli färdig med den ;) Sen ringer ja väl nån. Helst kånner jag för film o varmchoklad ^^ En riktig spännande film nån som vet någon? :D Det regnar as mkt här i allafall och det är ju då man ska se film :D

Så här såg man ut i går då :P
 

Föresten det var en as konstig tjej igår =S När vi gick förbi henne kollade hon jätte konstigt på oss och sen kollade hon bak jätte länge. Man kollar ju naturlig tillbaka då men sen pekade hon fuck you till oss haha man undrar ju varför liksom men jag tror bara att hon va lite knäpp... O.o :D

Kommentarer
Sara

Hon va skit konstig juh! :S

2011-05-29 @ 22:57:10
Sara

Hon va skit konstig juh! :S

2011-05-29 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0