< Till bloggens startsida

Twilight / riktiga vampyrer

Är det bara jag som tycker att vampyrerna i Twilight är dåliga wannabe vampyrer. Jag menar om man jämför med vampire diaries eller en vampyrs bekännese så är det dem "riktiga" vampyrerna. Jag säger inte att jag tror på vampyrer utan bara... Hur kom hon på att vampyrer ska glittra? Det är inte alls lika coolt som när dem bränner upp i solen. Jag säger inte att jag gillar att kolla på när saker brinner men ni fattar vad jag menar :P Aja Vampire Diaries är sååååå mkt bättre än Twilight. Fast twilight är också bra ju :)

 Lol xD

 hehe :P


Kommentarer
Millanen

Allt är möjligt på film. -.-'

2011-05-29 @ 17:10:02
Anonym

ok roligt

2012-10-26 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0