< Till bloggens startsida

Matmarknad

Japp som sagt var jag i stan med Sara idag :) Vilket jag har sagt (skrivit) några gånger nu lol :) Vi va i Tc där det var Matmarknad tror jag :) Det var matstånd från massa länder i världen.


Storbrittanien :) Smakade världens starkaste ost där :) sa dem i alla fall och den var stark hehe


Och självklart sålde dem tekoppar haha nästan uppenbart :)


Och självklart hade dem även fudge ;)


Här är Tyskland vilket man kan sepå flaggorna ;) Dem hade smakprov också fast på något slags bröd med någon gegga på :) Låter kanske inte så gott med gegga men det var det :P


Sen var det Frankrike som såde bakelser som såg toppen goda ut smakade dock ingen eftersom det var rätt dyrt


Dem sålde också maränger  massa olika smaker


Och sedan något annat slags godis


Sen var det Australien: Kängru krokodil och typ tror det var någon slags björn hamburgare


Ja här e vad man kunde välja för djur...


Holland solde ostar som såg ut som såna där ostar från tecknade filmer :)


Även korvar


Jag kommer inte ihåg vad det här var för land men jag tror det var Schweiz


Kan ni gissa vilket land?? :D Grekland ofc


Sara o jag köpte o delade på en sån här. Det var någon slags deg som dem friterade sedan hade dem florsocker på och dem var jätte goda först. Man kunde ha choklad sås på och ågra andra såser också. Men efter ett tag kunde man inte äta mer antingen var man för mätt (för dem var rätt mättande) eller så mådde man lite illa eftersom dem var så fettiga. 


Jaa... Haha vi testade solglasögon på HM lite oseriös bild men visst e vi snygga? O.o :D :P

 Haha testade ett par hjärtformade solglasögon och fixade dit en mer eller mindre muppad min xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0