< Till bloggens startsida

Fredag kväll

Har precis kommit hem från skärholmen med ett par jätte söta vitprickiga röda ballerina skor ^^ Klarade simningen utmärkt idag bara det att polen vi hade bara var 1m och 20 cm lång lol. Saken vare den att man skulle simma mot en slags docka som sjönk ner till botten och blev ca 80 kg tung =S (tror ja) sedan skulle man simma ner till botten och ta med dockan upp och simma tillbaka med den till basängkanten. Men eftersom basängen var så "kort" så behövde man bara typ böja sig ner för att hämta dockan och så bottnade man hela vägen också haha xD Men vad ska jag göra i kväll då? Har faktiskt ingen aing =S Men en sak vet jag :D Det är att jag ska äta tacos! Yay äter det jätte sällan hemma och det är ju så gott eller hur? :D Och så ska jag dricka någon skum energy drink som jag inte har smakat förut och testa nån ny choklad :P Så ringer ja kanske nån kommpis :D

 Japp :P

 Haha Ebba got ya xD

 Här e Alice o Jenny i skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0