< Till bloggens startsida

På Skrubba

Nu sitter jag på Skrubba :D Vi har en ny soffa så det e perffa ;D Men det regnar ute! :D Jag gillar regnet det är mysigt och så luktar det jätte gott på sommaren :D Haha. Så vad gjorde jag idag??? Jo jag och Alice åkte och köpte presenter till Ebba eftersom hon har sin fest inor! :D Det ska bli jätte kul och jag köpte...... Näääääääääääää hahah tror ni verkligen att jag tänker säga det här och NU?!?!?!?!? Haha då skulle ju Ebba få reda på det iför väg :P Ialla fall köpte jag ett hårband till mig själv hehe Oftast när jag är och köper presenter till andra så hittar jag alltid nåt till mig haha Här är en bild på vad vi åt för lunch ;)

Alice´s mat! :D haha hon va lite nyttigare än mig men men.... Det här är Focaccia/o?? Haha jag kommer inte ihåg


Jag åt kebabsallade med pommes :D hehe Det va gott men förmodligen den sista på länge :D


Kommentarer
Clara

Sv:Låter bra! Jo det är bara bra :)

2011-06-17 @ 19:29:36
URL: http://claraoalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0