< Till bloggens startsida

Ont i huvudet!

Har haft sjukt ont i huvudet sen vi slutade skolan idag, usch! Riktigt dålig timing, det är ju nu man vill ha roligt inte sitta inne med världens huvudvärk. Greaaaat day.

Anyway, har inte gjort så mycket idag. Gick hem direkt och la mig i soffan. Sen har jag sett på Harry Potter (haha, ser alltid på nån sån film när jag är sjuk). Och nu håller jag på att ladda ner lite låtar till min mp3, ska åka bil i ca 2-3 timmar imorgon! Ska till mormor som bor i Norrköping sen vidare till landstället som ligger nån/några mil därifrån.

Jag längtar tills helgen! För på fredagen ska jag till frisören och klippa topparna och antagligen tona håret till nån färg, får se vad det blir :) Och sen på lördagen blir det skolavslutnings-shopping med Emma, Ebba, Jenny & Julia :D

Och så sen söndag till måndag blir det översovning hos Amanda (vi ska bada jacuzzi wihoo!)

bild tagen från google (:

Kommentarer
Alexandra

Men Alice.... Du kan ju bli klippt gratis? -.-

2011-06-02 @ 10:11:26
Linnea

det där såg ju skönt ut :)

2011-06-02 @ 10:44:54
URL: http://wildscarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0