< Till bloggens startsida

Laaaaddarrrrr.....................

Åhh jag blir galen på att det ska ta så himla lång tid att ladda ner en enda lite seiré :(((( jag har nu väntat på Dead Like Me i 22 timmar och 44 minuter!! Alltså det står hur lång tid det tar sååååå. Men jag har ju liksom inte suttit uppr och väntat framför datan och så hehe ;) Men i morn är det midsommar! :D Fuck Yeah ska bli jätte kul :) Det ska jag fira med familjen farmor farfar mormor uffe och didrik :D As nice jue hihi Och självklart på skrubba då då :D Och jag håller på att läsa den bästa boken ever! :D As bra bok verkligen hihi jag ska ägga in ett inlägg om den sen när jag har läst ut den vilket är snart so see ya soon ;)

Kommentarer
Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

2011-06-25 @ 00:56:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0