< Till bloggens startsida

Jaha

Har inte gjort ett inlägg igår eller idag pågrund av att jag inte har hunnit :/ Jag har sett massa av filmerna jag köpte och dem var verkligen bra :D Imorn ska vi till förorten med kassen. Eller inte direkt med klassen men man ska delas in i grupper och sedan få en förort att besöka. Varför? Jag fattar inte varför man ska göra det? Låter bara så himla tråkigt och onödigt. Men aja nu är det bara 4 dagar kvar till skolavslutningen :D längtar haha. Även om jag inte har så jätte mycket planerat så ska det bli skönt att slappna av och sedan kunna börja om på nytt ;)


Kommentarer
emelie -

man måste inte blogga varje dag heller, skönt med lite uppehåll och tid till annat ibland :)

söt blogg föresten!

2011-06-06 @ 22:25:31
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0