< Till bloggens startsida

Bion nu asså :D

Nu blir det bio :D hehe Jag håller på att göra mig i ordning, eller rättare sagt har jag gjort mig i ordning och väntar på Alex xD Wilma sitter och SMASKAR pizza i mitt öra... =S Jag hatar verkligen när nån smaskar mig i örat... Det kanske låter konstigt men det är verkligen obehagligt (: Jag tog ett foto på hur jag ser ut nu hehe



Ja det var sminket men här är vad jag hade på mig :) Och förlåt för min............ och jag vet att bilden blev lite suddig :) Och jag har ingen aning om vad jag gör med armarna =S

Kommentarer
thaipinnen

sv; tack desamma ! allt bra?:)

2011-06-16 @ 19:07:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Jenny

Jag vet att det var ett tag sen du klippte lugg men jag bara måste säga att det är jättefint:). Men vet du att Bullet For My Valentine har ställt in hela sin Europa turné så de kommer inte till grönan:( i sommar, om du inte redan visste asså.

2011-06-16 @ 20:58:07
Jenny

Jag vet att det var ett tag sen du klippte lugg men jag bara måste säga att det är jättefint:). Men vet du att Bullet For My Valentine har ställt in hela sin Europa turné så de kommer inte till grönan:( i sommar, om du inte redan visste asså.

2011-06-16 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0