< Till bloggens startsida

Vapiano

Som sagt så åkte jag till Vapiano (som det stavas!) med Alex och Wilma. Maten var jätte god och sen var det ju extra kul eftersom vi kände kocken ;) Jag tog pasta som började på p haha jag kommer inte ihåg vad det hette. Men det var tomatsås och mozarella med i alla fall och det smakade awesome ^^

Vi fick ett kort :) Men jag visste först inte hur man andvände det haha men det löste sig såklart =S


Min mat! Det var jätte gott, dock lite synd att det bara fanns light coola men det gjorde ju egentligen inget.


Efterrätt blev det också ^^ AS GOD! Pannacotta :DDDD hehe



Kommentarer
Elin

hej, på er!

checka gärna min blogg ;)

då e du verkligen bäst, hhihih ^^

2011-07-21 @ 17:30:40
URL: http://thesuitelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0