< Till bloggens startsida

stickande läppsyl

Carola och Jocke kom över till oss i skrubba ikväll. Så Alex klippte Carola, det blev jätte fint :D Och så sminkade hon Jocke haha :D Carola hade i alla fall med sig ett slags läppsyl som man tog på som vanligt. Men så började det sticka i läpparna haha ungefär som när det är kat på vintern :) Det skulle göra så att läpparna putade lite mer än vanligt xD

Det är ganska sent så jag ska gå och lägga mig snart, men om man inte kan sovaa hjälper det att räkna får då? Är det nån som hsr prövat? Jag har försökt men börjar alltd tänka på något annat -.-

Godnight på er!!

Jag tog bilden precis haha jag e rätt trött som ni kanske ser :O (gäsp) :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0