< Till bloggens startsida

Städat

Phew. Äntligen färdig! Har precis städat igenom hela mitt rum.
Så nu ser det OKEJ ut, tycker jag! Har städat i flera timmar känns det som. Sen så hittade jag en gammal tröja jag letat efter hur länge som helst.
Och gissa vart jag hittade den?
- I MIN FÅTÖLJ (stavas det så egentligen?) MEN HAHA visst är det sjukt? Jag hade på nåt sätt pressat in den i nån glipa eller nåt. Så den låg under själva "kudden" man sitter på. Haha, tur att ha den tillbaka! Har saknat den sååå. <3

Idag kom Jimmy (min bror) hem från Grekland också! :D Fick grekiskt godis haha! Och OMG va brun han var! Kände mig som typ en snögubbe bredvid honom :( 

Åh juste! Igår så var jag hemma hos Julias syrra Josefine och Patrik med Julia. Vi såg på film med dom "The Dilemma" tror jag den hette. Den var helt okeeej. Trodde dock att det skulle vara en komedi, men det var mer drama.
Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Se nån film eller nåt kanske. Är sååååå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0