< Till bloggens startsida

Nu kommde de

Idag kom mamma och pappa och alex och mormor till Torpet :D Så jag farmor farfar och Wilma klädde ut oss så att vi såg ut som sent 1800-tal :D Visst vi kanske inte blev så lika men det var en kul grej liksom :D



Hihi ^^ Jag tog aldrig en bild på mig :P Bad hair day you know ;) hehe Vi hade dukat upp värsta smörgås bordet :D Utan smörgåsar då då :P Hihi



Då hade vi Jordgubbar (märkte att jag har ätit sjukt mkt jordgubbar på sistonde) Jag gillade bilden :D (jag tog den hihih) :P



Och så hade vi citron muffins och kakor med chokladbitar (och nej det är inte mögel på muffinsen utan dem hade fastnat lite på varanndra i påsen) :P



Och sockerkaka + skorpor :D


Myet gött blev det i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0