< Till bloggens startsida

Jag hade visst tänkt lite fel

Det är redan på Fredag jag ska åka till London! Omg! Två dagar!
Jag antar att det bara är att börja packa nu. Haha!

Igår så var jag först med Emma till kl 18 ungefär. Vi hängde hemma hos mig och kollade på film och lite sånt. Vår lunch blev Mcdonaldsmat som vi köpte hem. Haha och jag trodde inte jag hade beställt en så stor hamburgare.. men god var den! Jag var ju så förbannat hungrig. Hade inte ätit på hela dagen! 
Sen så lite senare, runt 8 eller nåt mötte jag upp Julia och hängde med henne en stund. Vi spelade The sims (som Julia är fullkomligt besatt av.. undrar ibland om hon egentligen bara vill vara med mig för att spela the sims... snyft..) Haha nejdå. Men det var kul iaf!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har precis solat lite på min balkong. Hehe jag är en sådan blekfis, även om jag solar så blir jag inte brun! (Bara lite) 

Nu är jag hungrig! Ska äta lunch/frukost. Pancakeeeeeees!


Vi ses alla! Hörs mer senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0