< Till bloggens startsida

Första blicken

I morse/natt, morgon eftersom det var efter 12 på natten ;) Natt för dem som tycker det :D Vaknade jag bara så där... Och det första jag ser är en tveskärt på Alex kudde bara några centimeter från hennes huvud! JAg som hatar sådanna små djur som bits och är elaka blir självklart jätte rädd. Alex säng ligger bara ungefär en decimeter ifrån min säng så tveskärten var nära mig också! =S Så den ända tanken som kom upp i mitt huvud var..

"Dööööööööööööö, Jag måste döda den!!"

Haha så jag tog Alex Harry Potter bok som låg på nattygsbordet. JAg kunde ju självklart ha tagit min death note bok men... Jag vil ju inte förstöra omslaget med rester från en tveskjärt :P Så då tog jag harry potter boken och trycker ner den över tveskjärten på alex kudde! Men den skadas inte.... Så då vaknar Alex =S

" Vad fan håller du på med?!?!?!?"

"DET ÄR JU EN TVESKJÄRT PÅ DIN KUDDE!!! LIGG STILL SÅ SKA JAG DÖDA DEN!"

Haha men då sätter hon sig bara upp och mosar den med handen... Äckligt jag skulle aldrig mosa den med handen =S hehe Men sen r man skulle försöka somna om å är det ju klart att man har tanken att ddet kanske finns flera där... Man sov ju bara inte med ett öga öppet liksom Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0