< Till bloggens startsida

Åskväder + REGN!

Vaknade i morse av det högsts och längsta åskväder jag någonsin hört! Jag skojar inte, lite läskigt var de. Jag brukar inte vara rädd för åskan oh blixtar men det lät som om den var jätte nära så man undrade ju om den skulle slå ner i huset?? :S Haha nej det tror jag inte men man kan ju inte vänta sig för mycket? :) Seeeee regnet!

Man ser inte exakt hur mycket det regnar men mycket regnar det i alla fall!


Blir en as tråkig dag i dag då! Eftersom att vi skulle åka till Junsle men så har mamma och pappa bestämmt sig för att vi INTE ska åka så då blir det en as tråkig loppis som jag redan har varit på cirkus 5 gånger den här veckan!!!!!!!!!! Jag hade sett fram emot att gå på marknaden i Junsle men så blir det tydligen inte så. :(((((((((



Tog en bild på trädecket eftersom man inte såg regnet så mycket. Men visst ser man att det är blött? :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0