< Till bloggens startsida

Från ipad

Sitter och gör ett litet blogg inlägg från pappas ipad! Den är så rolig att skriva på :D tyvär så har jag inte bilder här på men jag har tagit fler idag och så ska jag och alice gå ut och fota på onsdag! Haha jag längtar jag har fotat allt i mitt hus så jag vill ut och fota mer mer MER! ;D aja vi har två gäster här johanna och jocke. Jag berättade att jag ville ha snakebites haha dem tyckte verkligen inte att jag skulle skaffa de, dock så tycker jag att det är skit snyggt!! ;) men då sa johanna att hon skulle betala om jag ville ha en näspercing och jag vil ha det hehe nää men det är faktiskt väldigt snyggt! Så jag ska skaffa det så vi får se vad som händer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0