< Till bloggens startsida

Sorryyyyy

Hejsan hejsan! Sorry att jag inte skrivit nåt under helgen, men har haft ganska mycket på gång. Amanda och jag var på fotokurs idag! Det var nice! Lärde mig en hel del nya saker. Jag vill lätt gå på fler kurser, ska bli PRO ju! Haha.

Sen så har jag blivit förjävligt förkyld, jag kan knappt prata! Det blev bara värre och värre under dagen. Det började på lördagmorgonen då jag fick ont i halsen, men sen den här morgonen så blev det värre. Men på dagen var det inte så mycket, det blev när jag kom hem som jag tappade rösten! This suuuucks. Låter som en misshandlad anka typ. Men jag ska fan inte vara hemma från skolan, jag får inte! Även om det kan vara mysigt och så att sitta hemma själv med en kopp te så NEJ! Måste satsa hårt nu. 

Näemen nu ska jag fortsätta rita på min Marilyn bild:

Kommentarer
Anonym

Nu är DAGENS BLOGG avslutad, kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så kommer det en ny omgång om ca 1 timme, SÅÅÅ MISSA INTE!!!

Tack för du var med så var med igen om ca 1 timme och glöm inte att kolla vilka två vinnarna det blev!

Snabblänk till vinnareinlägget: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarna-augusti-2011-10.html#comment

2011-08-28 @ 17:52:08
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0