< Till bloggens startsida

Sjukling

Heejhej! Jag bröt mitt lilla löfte och var borta från skolan idag. Men jag hade inget val! Min familj tvingade mig, typ.. Men seriöst, jag kan inte prata! Är sjuuuukt hes. Typ värsta jag vart med om. Jag får viska om  jag ska säga nåt, eller typ kämpa så kommer det fram några ord som låter som nånting jag-vet-inte-vad. Men hursomhelst så har jag bara segat hela dagen, och försökt vila upp min röst. Har kollat på Vampire Diaries säsong 1 som jag fick i födelsedagspresent förut. Anyway, vet inte om jag kan komma till skolan imorrn. Trodde det skulle bli bättre idag, men jaa ingen skillnad. Hoppas jag kan! För jag och vännerna skulle ju shoppa efter skolan. 
:(


BTW! GRATTIS EMMA! (gjorde en jättemegasuperfin bild till dig haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0