< Till bloggens startsida

Kräftskiva?

Mamma och Pappa ska idag/kväll på kräftskiva, men jag har bestämt mig för att stanna hemma istället. Tråkig jag är I know... O.o Men jag ska faktiskt kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 så det så :P Och så ska jag ju också kolla på Prison Break season 4 :3

Jag tävlar mot Alice i smyg ^^ Den som ser färdigt hela serien vinner 20 kronor av den andra :D (Skoja bara tihihi) ;)

Jag kan bara säga att jag längtar as mycket tills på tisdag för då ska jag ju klippa mig :D + Färga håret :D Vilket jag har längtat till for a very long time nu asså.

PS. Vill bara påminna er om att alla som börjar skolan den 22 augusti har bara 9 dagar kvar av sommarlovet :P :P Moahahah

Nu får ni en as snygg bild som jag och Wilma har ritat ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0