< Till bloggens startsida

Dag med klassen

I dag va vi iväg med klassen till någonstans, jag vet inte riktiggt vart :) Men jag tog massa bilder som jag lovade! 136 stycken :D Well done :3 Jag tänkte ju inte ladda upp ALLA men några ska ni allt få se :)

Vi började eller Torben och Palle (lärarna) med att fixa ihop en eld så att man kunde grilla korv. Dem hade med sig massa och festisar!


Men jag hade matsäck så jag klarade mig på den ;) Det är köttbullar Gnocchi pasta + paprika och gurka :)
 
 

NU KOMMER DET BARA MASSA BILDER FRÅN DAGEN!




Paul goes angry :O




Bild på Johanna men ljuset blev väldigt konstigt :O Hmm...









Ja det var lite av de saker jag har varit med om idag :) Ha det gött nu resten av denna soliga dag ;9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0