< Till bloggens startsida

Bäddad säng, packad väska...

Japp jag har faktiskt bäddat sängen idag :D Eller jag gjorde det vid 7 på kvällen men den är fortfarnade bäddad. Det börjar bli så mörkt på kvällarna nu. Jag kom ihåg när det var ljust dygnet runt. Eller det blev ju lite mörkare på natten men det var fortfarande hyfsat ljust! :)

Hihi mina fina Converse ligger på sängen ^^


Så eftersom det är skola imorn (igen =/) så har jag faktiskt redan packat skolväskan! Hehe Eller man kanske inte säger skolväskan längre? Iallafall så har jag bara solglasögon plånbok nycklar och hörlurar i den :P Men jag ska faktiskt gå och lägga mig nu (klockan är 21:20) Så jag gör ett inlägg i morn bitti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0